HVORDAN REGISTRERER JEG MEG SOM EN KUNDE?
Registrering gjøres enkelt ved å klikke på ”Logg inn” og deretter ”Registrer meg som kunde...”. Du velger om du privatkunde eller bedriftskunde, og fyller ut kontaktinformasjon. Når du er registrert vil du motta en e-post med informasjon om at du er registrert.
Registrerer du deg som bedriftskunde vil du etter kort tid bli kontaktet av oss før du har mulighet for å handle i vår nettbutikk.
BEDRIFTEN MIN ER ALLEREDE KUNDE, MEN JEG TRENGER EN EGEN BRUKER – HVORDAN REGISTRERER JEG BRUKER?
Kontakt oss på webshop@mono.no med firmaet du jobber for, fullt navn, telefonnummer og hvilken e-post brukeren skal registreres på. Så snart vi har registrert brukeren din vil du motta en e-post om at kontoen er klar. Du må da klikke på ”Logg inn” og ”Glemt passord”. Du skriver deretter inn e-postadressen brukeren er registrert på og vil på kort tid få tilsendt et midlertidig passord for innlogging. Passordet kan endres på ”Min side” under ”Kontaktinformasjon”.
HVILKE KORT AKSEPTERES I NETTBUTIKKEN?
Vi aksepterer Visa og MasterCard. Du velger selv i handlekurven hvilken betalingsmåte du vil bruke.
NÅR BLIR BELØPET TRUKKET FRA KORTET MITT?
Når ordren blir lagt vil det reserveres et beløp på kontoen, men du blir ikke belastet før vi sender forsendelsen. Dersom ordren blir avbestilt før forsendelsen blir sendt, vil reservasjonen fjernes umiddelbart.
HVORDAN AVBESTILLER ELLER ENDRER JEG EN BESTILLING?
Logg inn på Min side og gå til ”Ordrehistorikk”. Ved å klikke søk eller legge inn ordrenummer og deretter klikke søk kan du få opp ordren det gjelder. Deretter går du inn på ordren
HAR DU ANDRE SPØRSMÅL?
Dersom du ikke fant svar på det du lurer på kan du kontakte oss på telefon 22 08 88 88 eller på e-post info@mono.no.